woensdag 23 januari 2013

Stijlvol zwart-wit

Wat leuk al die reacties en felicitaties! Bedankt daarvoor!
Het is voor mij nog meer een stimulans om elke keer weer met een origineel kaartjes te komen.
Dit keer een stemmig, maar wel heel stijlvol kaartje.
De kennis die mij ruim een jaar terug een duwtje in de rug heeft gegeven om kaarten te gaan maken, die maakt regelmatig kaarten voor de kerk die voor een goed doel verkocht worden. Van die kaarten lopen de zwart-wit kaarten het beste... Dus ik heb mij voor het eerst ook aan een zwart-wit kaart gewaagd. Ik vond het wel lastig om de knalkleurtjes is de kast te laten.
Het resultaat vind ik toch wel erg mooi!


De basis is een zwarte kaart, waar ik met wit draad een patroon op geborduurd heb en wat hobbydots op geplakt. Van wit papier een passe partout, waar ik met zwart draad op heb geborduurd. Nog wat hobbydots en een strikje. De vlinder is van marianne design, 1 keer uitgestanst en de zwarte vlinder is overgetrokken en uitgeknipt. Dat geeft dan net iets meer body aan de vlinder.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

9 opmerkingen:

  1. Ow dit is mooi zeg! Ik vind het een prachtige kaart!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    Ja, leuk is dat als je een Blog hebr, wil je steeds mooiere kaarten maken en deze..is super mooi in dat chique zwart/wit..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat prachtig is mijn eerste reactie toen ik de kaart zag. Dat borduurwerk erbij en de vlinder met het papier erachter.
    Het maakt tot een mooi geheel.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Joanne.....ik vind hem chique!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Joanne!!!Mooi geborduurd echt een stijlvolle kaart met die vlinder super mooi gedaan!!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een elegante kaart,ik vindt hem erg mooi en zwart-wit kan altijd vindt ik,een plaatje Joanne,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,

    Wat een mooie kaart in zwart-wit en zo mooi geborduurd super toppie.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi zo in het zwart/wit Joanne, een heel mooi stijlvol kaartje. Prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Joanne!
    Hij ziet er zelfs chique uit!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!