donderdag 15 augustus 2013

het blijft een opgave



Hallo allemaal,

Bedankt weer voor al jullie reacties. Het blijft elke keer weer leuk om een reactie te lezen op een kaart/creatie en natuurlijk om bij jullie te kijken en daar weer inspiratie van te krijgen.

Voor mij blijft het lastig om een mannenkaart te maken.
Vaak ben ik al een paar dagen aan het nadenken wat ik nu weer moet maken.
Maar het is gelukt!!!
Het was wel een beetje een saai kaartje om te maken, er was weinig aan te doen.
Wat stempels, de hoorntje/handjes/voetjes grijs maken en leuk opplakken.
Bij de grote stempel heb ik aan de randen grijze inkt gebruikt.
Met blauw glans papier letters gemaakt en een strook.
En toen was ie gewoon klaar.
Ik heb nog zitten schuiven met bloemen, lintjes e.d. maar daar werd de kaart niet beter van!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!?

Groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Jezelf uitdagen he, om het toch te maken, ook al vindt je het lastig. Je kaart is ook prima zo, er hoeft ook niet meer op. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een mannenkaart blijft altijd moeilijk maar je kaartje is goed gelukt!!Eenvoud kan heel mooi zijn.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave mannenkaart. Zelf vind ik het ook altijd lastig om een mannenkaart te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Joanne, ik vind mannenkaarten ook altijd een crime hoor, je hebt het er toch weer goed van afgebracht, op een mannenkaart horen doorgaans nu eenmaal geen strikken en bloemen, dus een mooie CAS kaart, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier hetzelfde mannenkaarten, vind het ook nog steeds moeilijk, maar die van jou is prima gelukt Joanne, hele mooie kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mannenkaarten blijven lastig, maar deze is toch wel
    heel goed gelukt, mooi hoor ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch heb je er een prachtige ''mannenkaart'' van gemaakt hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze heel mooi zo! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joanne,
    ik vind hem helemaal goed zo. Hoeft ook niest meer bij!
    Het is gewoon wennen, dat er niet teveel op moet voor een man.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke mannenkaart, hij is helemaal goed zo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!