zaterdag 28 september 2013

Geslaagd


Hallo medebloggers,

Heel hartelijk dank voor alle reacties op mijn kerstkaarten.
Leuk dat er zulke positieve reacties opkwamen, terwijl ik er zelf wat 'onzeker' over ben. Misschien dat ik ze dan toch ga waarderen.

Jullie zullen misschien denk dat deze kaart heel lang heeft liggen wachten om geplaatst te worden door dat 'geslaagd'.
Maar nee hoor. Hij is 2 weken geleden gemaakt en verstuurd.
Een vriendin heeft haar 2e bevoegdheid (nederlands) gehaald en dat verdiende zeker een kaart.
De basis is roze papier, daarop een dp van action. Daarop heb ik verhoogd op roze papier het stempeltje geplakt. De stempel is ingekleurd met aquamarkers.
De roosjes zijn zelf gemaakt. 

Fijne weekend!

Groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,

    Wat een leuke geslaagd kaart heb je voor je vriendin gemaakt dat zeker met dank ontvangen zijn.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    Je hebt een schattige kaart gemaakt voor je vriendin, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Joanne! En ik heb ook naar je 'uit comfort zone' kaarten gekeken. Die zijn goed gelukt zeg! Ga gewoon zo door hahha

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt voor je vriendin Joanne!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is weer een lief kaartje geworden.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer prachtig je kaart Joanne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    wat een lief kaartje! En ja, soms lijkt het even buiten het seizoen, maar je kunt op elk moment ergens voor slagen. Mooie zelfgemaakte bloemen zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht hetzelfde als GerJanne. Wat een lievekaart. En je hoeft niet onzeker te zijn hoor. Ant je maakt superleuke kaarten. GGroeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart, Lief stempeltje en een prachtige bloemen toef.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!