maandag 25 november 2013

Wat een verrassing!


Net met een beetje een duf hoofd kijken wat jullie gisteren geplaatst hebben en ineens kom ik een kaartje van mijzelf tegen.
Bij een hoop inspiratieborduurkaarten hebben ze iets nieuws namelijk het zonnetje.
Elke maand gaan ze iemand in het zonnetje zetten en de eerste keer was ik dat. En dat betekend dat ik volgende maand gast designer mag zijn. Dat wordt voor mij de eerste keer, reuze spannend dus!!

Bij kaartjes-inspiratie-challenges-blog kun je tot 7 dec. meedoen aan de challenge: maak een winterkaart (geen kerstkaart). Ik geloof dat bovenstaand kaartje daar wel ondervalt. Toch?
Ik heb uit grijs papier een rondje geknipt en vervolgens de helft met een pons bewerkt. Hierdoor blijft er een rand over die je dan kunt omvouwen en als steun kunt gebruiken. Vervolgens aan de achterkant blauw papier gebruikt. Een rondje uit designpapier gestanst, hierop nog een rondje van zilverpapier. Vervolgens het plaatje met roodborstje. Roodborstjes zitten veel in onze achtertuin, daar kan ik echt van genieten.
Vervolgens aan beide kanten nog een zilverdraad met wat 'sneeuwvlokjes'.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

Groetjes,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing voor je Joanne en natuurlijk gefeliciteerd, maar je kaartje is dan ook een plaatje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk begin van je maandag...gefeliciteerd Joanne, wat leuk voor je. Ik ben benieuwd wat je als gastdesigner gaat laten zien....Deze kaart met roodborstje is in ieder geval weer leuk om te zien, ik vind roodborstjes ook zo leuk. Bij ons zitten er steeds twee in de tuin....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart heb je gemaakt, en wat leuk dat je zonnetje bent !
    Een fijne en gezellige nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss en grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joanne,
    Leuk dat zonnetje, ik zag je kaartje vanmorgen staan en dacht..die ken ik !!
    Ook dit winters kaartje is prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Met leuke details, prachtige kleuren En een lief plaatje. Heerlijk hé, als je even in het zonnetje gezet wordt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend lieve kaart heb je gemaakt!
    En proficiat met je 'zonnetje'!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja....dat is mooi, wat een eer om als het zonnetje te worden uitgekozen. gefeliciteerd! mooie winterse kaart, trouwens. dus geen wonder.
    dit kaartje is ook zo lief met dat vogeltje. mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het zonnetje Joanne, top. En wat heb je dit weer prachtig gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joanne,
    ik las het al! Wat ontzettend leuk om Gast-Designer te zijn.
    En zo zit de blogwereld vol verrassingen! Je kaartje met die boompjes was ook erg leuk!
    Dit kaartje is ook weer super! Een echte winterkaart, die je ook als kerstkaart zou kunnen versturen natuurlijk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je kaart van de maand. Leuk toch. Je hebt weer leuke kaarten gemaakt, je kaarten met harten, uitgesneden vind ik super! groetjes! Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief winterkaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet meet de challenge bij KIC

    Gr. Anita
    Designteam KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel apart kaartje hoor! Mooi. Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje! Leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan de challenge van KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!