maandag 16 december 2013

ben jij de gelukkige?



Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart.
Vandaag weer een kerstkaart. Met het papier op deze kaart heb ik een poosje in mijn hoofd gezeten. Ik vond het jammer om aan stukken te knippen en ik vond het wel een leuk papiertje om te gebruiken.
Uiteindelijk kwam dit idee ineens naar boven borrelen.
De basis is mintgroen papier, daarop het dp-papiertje. Vervolgens heb ik 4 rondjes uitgestanst en daar de cijfers op geborduurd. Nog een stukje papier met 'prettige kerstdagen' en ik ben tevreden.

Nog steeds loop ik als een vaatdoek rond. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee om in bed en op de bank te hangen, maar heel veel meer lukt gewoon nog niet.
Wel ben ik op mijn gemakje de kerstkaarten aan het schrijven en ik weet nu al dat ik er 4 over ga houden.
Er zijn vast wel creatievelingen die mijn blog volgen en het leuk vinden om een kaartje te ontvangen!
Als je het leuk vindt dan kun je mij een mailtje sturen met je adres joanneskaarten@gmail.com. De 4 eersten krijgen een kaart!

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

6 opmerkingen:

  1. hoi Joanne, heel origineel gevonden hoor en heel mooi geborduurd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Joanne,
    wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt zeg! Dat je die cijfers zo mooi kunt borduren. Echt knap.
    Jammer dat je nog niet opgeknapt was zaterdag, maar wie weet zien we elkaar een andere keer bij Dora. Houd haar blog in de gaten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit supergoed opgelost Joanne, dit is ook heel mooi papier. Top gedaan. En heel veel beterschap, hoop dat je snel weer helemaal de oude bent.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan met de cijfers..........mooie kaart.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart. Heel leuk gedaan met de rondjes en schijvers.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg met dit papier, mooie kaart !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!