maandag 8 september 2014

Wat een leuke reacties op mijn hond! Bedankt!
Ik vind het inderdaad ook echt een samson hond, maar dat ie er nou uitziet als echt?!
Ik had niet zo'n haast hoeven maken, want volgens mij is het de komende dagen ook weer mooi weer.


Vorige week is mijn oma 85 jaar geworden en dat is natuurlijk een mooie kaart waard.
Voor haar maakte ik bovenstaande kaart en zelf ben ik er heel erg tevreden mee!
De bloem is ingekleurd met derwent potloden en ook de randen heb ik met de potloden bewerkt.
Volgens mij spreekt de kaart wel voor zich!?
Omdat ik zo tevreden was over het resultaat van deze kaart heb ik nog een zelfde kaart gemaakt, alleen dan in het roze.


Zelf vind ik de groen-oranje kaart mooier.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!?

Groetjes Joanne

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten met die borduurtjes erop, heel mooi !
    En gefeliciteerd met je oma ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke frisse kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn allebei prachtig, de groen/oranje is iets sprekender,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei heel erg mooi Joanne....ik zou niet kunnen kiezen!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joanne
    Je kan je prachtige kaartjes mee laten doen bij de Fadengrafik (de bovenste kaart) en bij Creaine challenges, daar vragen ze een roze kaart.
    Meedoen hoor,je zal maar in de prijsjes vallen met deze schitterende geborduurde kaarten. Kom ik nog een keer terug om je te bedanken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    nog gefeliciteerd met je oma. Mooie leeftijd. Je kaart voor haar is hel mooi. Verschillende technieken gebruikt. En grappig: ik vind de roze mooier dan de oranje.
    Het kleuren gaat zo te zien goed!! Mooi gedaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!