zondag 19 april 2015

liefs


Vandaag plaats ik een zoete kaart. 
Afgelopen week is Dora gezellig op de koffie geweest. Omdat ik niet naar haar toe kon, wilde ze graag bij mij langs komen.
Nou dat was erg gezellig! Het is net of je elkaar al jaren kent, we hebben heerlijk zitten kletsen in het zonnetje.
Van Dora kreeg ik een super mooi setje snijmallen en daar heb ik deze kaart mee gemaakt (nog niet eens alles gebruikt). 

Voor het dakje van het vogelhuisje, de hekjes en het wit van de bloemetjes heb ik vilt gebruik. Daarom kan deze kaart ook meedoen bij de challenge van knutsels en kadootjes

ruim een week konden wij genieten van een wel hele mooie straat:


Prachtig he?
Nu 'sneeuwt' het bij elk zuchtje wind :-S.

Fijne zondag!

groetjes,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto van jullie straat Joanne......heel erg mooi!
    Ook je kaartje ziet er weer prachtig uit....en wat een bofbips ben jij toch dat je deze mooie mallen van Dora hebt gekregen!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig uitzicht heb je in jullie straat, Joanne!! Geniet er maar flink van!! Je kaartje vind ik schitterend!! Ik houd wel van dat zoete!1

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje ontlokte mij:"wat een schatje" en wat gezellig dat Dora bij op visite kwam met ook nog een lief cadeautje.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een schatje van een kaartje Joanne...en wat leuk dat je die met stansjes van Dora gemaakt hebt....
    Ook jullie straat ziet er geweldig mooi uit met die bloeiende bomen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Joanne.Enig vogelhuisje en superleuke bloemetjes.Het is inderdaad een mooi uitzicht.

    Groetjes,sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje van een kaart is het Joanne, lieve kleurtjes en zulke mooie details, ook de vilten opjectjes zijn mooi. Dora boft maar met jou en andersom ook natuurlijk, geniet van elkaars mooie creaties.
    De straat is mooi, wat zal dat een prachtig gezicht zijn in werkelijkheid.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    wat leuk dat Dora bij je op bezoek was..gezellig..Je hebt een hele mooi kaart gemaakt, lief het vogelhuisje en je straat ziet er prachtig uit!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt wel een foto uit een magazine, hoe mooi is dat zeg!
    Mooi kaartje in pasteltinten heb je gemaakt, fijn dat je met ons meedoet bij K&k

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is echt super leuk geworden. En wat een mooie bomen heb je in de straat staan zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dat is nog eens aardig van Dora! En een setje snijmallen, wat gaaf!! Je kaart is heel leuk geworden. Dat vogelhuisje is enig!
    En is het jullie straat? Wat prachtige zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Joanne leuk met die vilten bloemen erop!
    Wat wonen jullie prachtig met al die schitterende bomen in jullie straat..

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoet en echt voorjaar! Prachtig gedaan. Leuk dat je nog een keer meedoet bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Joanne,
    Wat leuk om dit kaartje die je als verrassing naar mij hebt toegestuurd. mooi gewerkt met je stansen.
    veel plezier ermee. ik vond het ook heel erg leuk om bij je langs te komen. en inderdaad....het gevoel dat je elkaar langer kent....
    wat was het mooi weer, nietwaar? het was wel even zoeken naar je huis. zoals je weet bracht de TOMTOM mij over het fietspad. oei. Voor de volgende keer....kan ik je gemakkelijker vinden. En dan zal de bomen zeker uitgebloeid zijn. wat zagen ze er prachtig uit. zo mooi om er onder door te lopen.
    je hoorde gewoon het gezoem door de bloesem. bijzonder.
    veel succes en nog hartelijk dank voor je kaart. staat hier nog steeds in de kamer.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!