zaterdag 9 mei 2015

papier


Het werd hoog tijd om weer een creatie te plaatsen.
Gelukkig ben ik wel weer wat opgeknapt, maar het griepje is nog niet weg.
Na 2 dagen bed ben ik er dan ook echt wel weer klaar mee en donderdag-en-vrijdag zijn we gezellig een nachtje weg geweest. Mijn man heeft de rest van zijn 2 weken vakantie geklust (trappen geschilderd) dus het was wel fijn om nog even samen weg te gaan.
We zijn heerlijk in een hotel geweest en hebben verspreid over de 2 dagen gewinkeld. Allebei lekker geslaagd, ook voor wat hobbyspulletjes! Ik heb mezelf verwent met een aantal vellen heel erg mooi papier! Daar ga ik eerst van genieten voor ik er mee aan de slag ga ;-).
Die mevrouw bij Pipoos vond maar dat je geen papier kon kopen bij action, kruidvat, wibra etc. Tja...als het geld op mijn rug zou groeien zou ik het ook wel weten!
Wat vinden jullie daar nou van?

Over mijn creatie. Deze is gemaakt voor mijn schoonmoeder, voor haar verjaardag en nieuwe woonkamer. De woonkamer is helemaal grijs, dus daar kan wel een kleurtje bij dacht ik. Het hart komt van action, Op de achterkant staat 'there's no place like home', dus ze kan hem altijd omdraaien. Vandaar ook dat alles echt op het hart zit en er niet overheen hangt/steekt.
Dit hart heb ik beplakt met dp van action. Aan de rechterkant lint met pompoms, in het midden een strikje van roze kant en een vogelhuisje met vogel. Aan de linkerkant een soort van bloemsteel geembost met de hand, daarop bloemetjes en vlinders. De bloem onderaan is zelf gehaakt.

Ik wens jullie een fijne dag en fijn weekend!

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

6 opmerkingen:

  1. Het is een schitterend hart geworden voor je schoonmoeder Joanne....en laat ze maar praten hoor dat je geen papier e.d. kan kopen bij action....Ik doe dat dus zeker ook....wel kijken of het in mijn straatje past natuurlijk....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    Ik ben het wel een beetje met haar eens, ik koop vrijwel altijd DP van Pion, Maja etc. ik vind dat toch mooier..en het is inderdaad duurder..maar iedereen zijn ding natuurlijk,ik koop ook wel plakparels etc.bij Action..of Boekenvoordeel..
    je hebt een heel mooi hart voor je schoonmoeder gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Joanne,
    heerlijk een paar dagen weg! Al is het maar 1 nachtje, je hebt toch het gevoel er helemaal uit te zijn geweest.
    Je hart is erg mooi geworden en leuk dat je de achterkant ook gebruikt hebt. Stel dat je schoonmoeder het te kleurig vindt, kan ze hem omdraaien ;-)
    EN wat papier betreft: duurdere blokjes zijn vaak heel mooi en bij elkaar passend. Maar ik koop zeker ook bij de goedkopere winkels hoor. Het moet wel leuk blijven!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toch wel leuk dat je alsnog even weg kon gaan. toch een klein beetje vakantiegevoel.
    mooie creatie gemaakt. vrolijk! en natuurlijk kan je papier kopen bij de 'goedkopere' winkels, niks mis mee. alleen natuurlijk moet je het papier wel leuk vinden. en soms zijn dat papierblokjes vaak al weg.
    ik maak er net zo goed kaarten mee als met wat 'duurdere' blokjes. soms kan je ook heel goed combineren. qua kleur.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joanne,

    Het hart is mooi geworden voor je schoonmoeder. Het is een hobby en die mevrouw van Pipoos staat haar eigen toko te promoten.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hart is prachtig geworden, met deze mooie kleuren moet het toch wel passen in een grijze omgeving!
    En net zo als iedereen koop ik ook wel een een blokje papier bij de goedkopere winkels. Niet allemaal hebben we geld aan de rol liggen! En er zitten hele mooie blokken tussen. Ook tussen de duurdere papier zitten blokken die ik echt niet mooi kan vinden....
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!