vrijdag 28 augustus 2015

tip gevraagd


Bedankt weer voor jullie leuke en positieve reacties!
Op deze kaart graag reacties met een tip ;-)!

Ik heb een blauw strookje papier bewerkt met naald en draad. Aan de andere kant een stuk dp met 3 kleine 3d-plaatjes en daar tussenin een lintje.
Maar ik mis nog iets op de kaart. Ik zit te denken aan een klein labeltje met een tekst of een strik.. Hebben jullie nog een goed idee?

Allemaal een zonnig en fijn weekend gewenst!

Tot blogs!

groetjes,
Joanne 

10 opmerkingen:

  1. Ik vind de kaart heel erg mooi zo, een label zou hem mijnerinziens te druk maken. Maar misschien een strasssteentje hier en daar???
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    hele mooie kaart, ik zou in het hart van de sterren een strass steentje of sterretje doen, krijgt het net iets meer bling bling..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joanne,

    Zo je bent actief deze week :) Mooie kaart, ik sluit me aan bij mijn voorvangers misschien een strass steentje of pearls. Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat ook aan steentjes te denken en dan inderdaad in het midden van de sterren en langs de rand van het borduursel. Verder zou ik er niks meer bij doen, word het inderdaad al gauw te druk van.

    Groetjes, Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, inderdaad alleen wat steentjes toevoegen!
    Meer niet, dan wordt het te druk..
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartje zo ook al leuk Joanne....maar net wat de rest zegt....misschien hier en daar een strass steentje.
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Naar mijn mening is de kaart helemaal af zo. Hartstikke mooi, niks maar aan doen ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Joanne
    Je kaart is prachtig, héél mooi geborduurd, de dames hierboven hebben het ook al gezegd, ik zou er wat plakparels op doen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig borduurkaartje Joanna, de meesten zeggen het al een paar pareltjes/strassteentjes zouden er nog op verwerkt kunnen worden.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief kerstkaartje Joanne....De strasssteentjes zitten er misschien al op na al die goede raad van je blogdinnen....maaaar helemaal mee eens hoor...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!