dinsdag 10 november 2015

in de lappenmand


Wat heb ik weer genoten van jullie leuke reacties! Heel hartelijk bedankt voor de moeite die jullie nemen om te reageren!

Vandaag een kaart voor iedereen die 'in de lappenmand' zit. Je hoort best veel mensen die aan het snotteren zijn, ook niet zo raar met zulk weer.
De basis is dp met daarop met geel garen een borduurtje. In het midden de heerlijke fruitmand en nog een lintje.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij knutsels en kadootjes, waar ze vragen om een ander model kaart dan rechthoek of vierkant.

Fijne (knutsel)dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kleurig beterschaps-kaartje Joanne. Als je dit mag ontvangen terwijl je in de lappenmand zit voel je je meteen blij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk een fruitmand als je ziek bent :) Heel vrolijke beterschapskaart Joanne en het gele borduurtje is een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke opkikker voor als je in de lappenmand zit !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuk en vrolijk opkikker kaartje gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit soort kaartjes komen idd wel van pas in deze
    tijd van het jaar ! Mooi gemaakt ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje! Ik denk dat ik een goed weerstand heb, de keren dat ik griep heb gehad in mijn leven zijn nog steeds op 1 hand te tellen en de laatste keer was 10 jaar geleden. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K. Dank je!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk beterschapskaartje Joanne...super leuk in die vrolijke kleurtjes ...daar knapt een zieke zo van op....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke beterschapskaart,Joanne.Mooi model en mooi borduurrandje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zult maar ziek worden en dan zo'n mooie kaart krijgen. Dan ben je er gauw weer bovenop!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. P.s. natuurlijk bedankt voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!