vrijdag 25 maart 2016

vogelconcert


Horen jullie de vogels ook al weer zo vroeg fluiten?
Helaas ben ik niet zo'n goede slaper, het mooie ervan is dan weer dat je al heel vroeg kunt genieten van een 'vogel'-concert.

Deze kaart is gemaakt met een dot en do setje. Heerlijk om af en toe even te dotten.
Als extra heb ik deze kaart een roze lintje gegeven, dat maakt hem net helemaal af vind ik.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij anmacreatief.

Jullie reacties worden met veel plezier gelezen!

Tot blogs!

Groetjes,
Joanne


14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Joanne.
    Ik hoor hier op het ogenblik geen vogeltjes, ze zijn vast allemaal aan het schuilen voor de regen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Joanne en het is mij afgelopen week ook opgevallen dat de vogeltjes weer zijn begonnen te zingen. Gisteren was er een eend heel vroeg aan het kwaken vlak onder ons raam. Daar werden we heel vrolijk wakker van, was zo'n grappig gehoor.
    Fijne paasdagen en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    mooie en chique kaart heb je gemaakt, erg mooi afgewerkt met het lint en strik..
    fijne Paasdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En of ik ze hoor en ze zijn de hele dag zo in de weer..een lentebode ondanks deze natte en donkere dag en dat is jouw kaart ook!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of ik de vogeltjes hoor Joanne, als ik om 7 uur op mijn fiets zit is het ,sochtends zo gezellig om te horen.
    Je kaart is prachtig, leuk gedaan met de muzieknoten, laat het voorjaar maar komen
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Joanne! Het roze lint maakt het inderdaad af :) Ik ben ook zo gek op fluitende vogeltjes en ik kan je een hand geven met een slechte slaper zijn :(
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie en lieve kaart met het vogeltje. Het roze lint maakt je kaart inderdaad helemaal af. Ik vind het ook altijd heerlijk om die vogeltjes te horen fluiten, heb je echt het idee, het voorjaar komt eraan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dotje van een kaartje Joanne...erg leuk gedaan ....zoooo fijntjes...

    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jazeker hoor ik de vogeltjes al vroeg in de ochtend fluiten Joanne....zo gezellig! Je kaartje is prachtig ....wat heb je een leuke combinatie gemaakt!
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan Met de dots Joanne, daar ben ik niet zo'n held in, maar jij draait er je hand blijkbaar niet voor om!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtgige kaart, Joanne en ja, ik hoor de vogeltjes al fluiten. Leuk patroon met de hobbydots en super leuk plaatje erbij
    Fijne paasdagen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!