dinsdag 28 juni 2016

stoer en mooi


Een stoere mannenkaart die meedoet aan de challenge bij knutsels en kadootjes.

Maar dit vind ik nog veel leuker om aan jullie te laten zien:


Een zelfgehaakte stola. Heerlijk om rustig op de bank te zitten doen.
Hier ben ik een paar maanden mee bezig geweest, door de lyme kan ik niet zolang achter elkaar dezelfde beweging maken.
Eigenlijk was hij bedoeld om over een jurkje te doen voor een bruiloft. Maar dat was geen gezicht. Dus ik moet nu maar kleren kopen onder de stola (heel erg, hihi).

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne


14 opmerkingen:

  1. Goed bezig Joanne. Zowel de kaart als de stola vind ik prachtig.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart waar veel op valt te bekijken. En knap dat je die stola zelf hebt gehaakt. Hij is prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart Joanne,
    ik ben helemaal weg van je stola,prachtig patroon en mooie kleuren,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere kaart, prachtig stola in mooie kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei....wat heftig Joanne....lyme zeg je!
    Dan vind ik het heel knap dat je zo'n mooie stola gehaakt hebt....hij is prachtig! Ook je mannenkaartje ziet er heel erg leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige stola.. en shoppen? dat is vervelend.. ;) je mannenkaart is super stoer. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt stoer die kaart en ja, dat is nooit verkeerd om kleding te "moeten" kopen. Ha, ha
    grotjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Joanne, de stola is helemaal geweldig, jij kan nog haken, ik niet meer omdat mijn pols vast zit, dan doet haken zo,n pijn..
    Ik ben trots op je, om je geduld en doorzettings vermogen, klasse.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje.
    Je stola is echt prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi is dit mannenkaartje Joanne...lekker stoer..
    en je gehaakte stola is helemaal geweldig....schitterend haakwerk en wat een prachtige kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat naar dat je lyme hebt en daardoor beperkt wordt. Word je daarvoor nog behandeld?
    Je mannenkaart is inderdaad stoer met die Hummer? auto. Leuk! Je gehaakte stola is prachtig. En héééél vervelend dat je er nu bijpassende kleding bij moet kopen :)
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stoere mannenkaart, je stola is prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart Joanne! Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel. EN ik wist niet dat je Lyme hebt! Balen zeg! Is dat pas ontdekt?
    Je stola is geweldig!! Vast en zeker beter dan een jurkje ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stoere kaart is het geworden Joanne. Wat mooi om die grote auto te zien op de voorkant. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!