maandag 11 juli 2016

onderwaterwereld


Hebben jullie gisteren ook zo kunnen genieten van het weer?
Heerlijk even buiten kunnen zijn.
Hopelijk komt het snel terug, wij hebben de komende 6 weken vakantie.

Vandaag deze onderwaterkaart. Het idee komt uit het hobbyjournaal en ik wil de kaart ook mee laten doen aan de challenge bij het-hobbyjournaal.

Deze week hebben wij geen plannen. Er staan een paar afspraken gepland en donderdag een bruiloft. Daar moet ik de hele week rekening mee houden met mijn energie. Hopelijk gaat het weer een beetje z'n best doen. Ik heb al andere kleren uitgezocht, want ik denk dat het zomerjurkje wat ik er voor gekocht had niet gaat lukken.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Dit is weer een hele leuke kaart Joanne.
    Mooi borduurwerk erbij. Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig onder water kaartje Joan, het borduurwerk erbij is super leuk.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartvorm met mooi borduurwerk. Grappig dat kleine "Nemo" visje erbij.
    Groetjes, Wies




    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en zo goed past dat borduursel erbij. Mooi geheel.
    zomerjurkje, dat is wel jammer dat je die waarschijnlijk niet kan dragen op de bruiloft. Veel succes en ik hoop dat je energie met de bruiloft gaat lukken. Sterkte.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een leuk kaartje zeg! En gefeliciteerd met je Candy bij het Hobbyjournaal :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    leuk model heb je gemaakt met een mooi plaatje en borduurtje, hier nog een week en dan ook 6 weken zomervakantie..
    Ik zag ook dat je de candy bij het HJ gewonnen had!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dit Joanne, leuk model, mooi geborduurd.
    Wa je kleding betreft, laat het maar over je heen komen hoor, het pakt toch altijd anders uit.
    Succes met uitzoeken en gefeliciteerd met je gewonnen candy bij het HJ.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk gedaan zeg !
    Doe maar rustig aan dan zodat je donderdag kan genieten ! Ik dacht dat het weer tegen het einde van de week zou beteren dus ... duimen maar !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart. En een fijne vakantie.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Ik duim voor je dat het weer een beetje mee gaat zitten in je vakantie.
    Het wordt hier nu alleen maar donkerder ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!