woensdag 7 juni 2017

Muziek


Ook vandaag een kaart van mij.
Ik zit te wachten tot het droog word, zodat ik naar buiten kan met de hond.... Gelukkig heeft ze geen hoge nood, ze ligt nog rustig te slapen.

Ik zag de challenge bij de-egel en had gelijk zin om er mee aan de slag te gaan. 2 weken terug heb ik hobbyspullen bij de webshop besteld en ook het leuke boek van Marij Rahder 'in concert'. Dus die is bij deze ingewijd!
Ik heb er niet de standaard kaart mee gemaakt, maar er echt mijn eigen draai aan gegeven. Zie ze eens mooi muziek maken op het podium.

Een fijne dag!

groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Haha, ja geweldig leuk én vrolijk is je kaart Joanne (jammer dat we ze niet kunnen horen..LOL). Leuk ommet die extra vouw diepte in het geheel te maken, ziet er extra leuk uit vind ik.
    Dank je voor je deelname aan de "muziek-challenge" bij De Egel en succes :)
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke muziekkaart, vind dat muziekpapier heel leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie muziekkaart heb je gemaakt met leuk papier en een grappig plaatje
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja superleuk! Die plaatjes zijn zo gaaf.
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke muziekkaart heb je gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,

    Wat een grappige muziek kaart heb je gemaakt, met leuke details.

    Groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige muziekkaart Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geinig kaartje! Je kunt ze bijna horen, hysterisch! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAT IS DIE LEUK GEWORDEN, JE WORDT ER AL BLIJ VAN ALS JE ER NAAR KIJKT ZEG. Fijn dat je met de "muziek"uitdaging van de Egel mee doet. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!