donderdag 9 november 2017

restjeskaart


Nog een kaart met het leuke knipvel met Luna wat bij het hobbyjournaal zat.
Ik had het knipvel in 1 keer geknipt en geplakt, dus dan is een kaart zo gemaakt.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van restjes dp. Daar stroken van gesneden en opgeplakt. Op de effen stroken nog een zilveren strookje geplakt. Het plaatje gemat op een stukje rood papier wat ik met karteltjes heb uitgesneden.
En op rood papier de tekst.

Ook deze kaart ligt weer klaar.
Ik moet toch eens gaan tellen hoeveel kerstkaarten er klaar zijn en hoeveel ik er nodig heb. Dan weet ik of ik nog vaart moet maken ;-).

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden!
    Ik heb van de week ook mijn kerstkaarten maar eens geteld en heb er al 20 te veel maar dat geeft niks, handig voor de vergeten of onverwachte mensen en anders volgend jaar.

    X
    Diana
    Click here for DT call

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zo’n mooie...lekker warme kleuren!
    Mooi papier erachter...ruimt lekker op!
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Goed idee om eens wat oude restjes te gebruiken, er ligt hier ook nog meer dan genoeg.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kerstkaartje Joanne, leuk idee om zo je restjes op te maken...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n schattig plaatje, lief!
    Ik ben er nog lang niet met de kerstkaarten, gelukkig verveelt het nog niet maar er moet wel de vaart in blijven!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zijn die knipvellen van Luna, je hebt een mooie achtergrond gemaakt, leuke kaart!
    Ik heb stansen van Ali gebruikt, die randstans is er ook van Noor,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke plaatjes zijn dat, Joanne...en wat een gaaf idee om je restjes zo te verwerken...geeft een heel leuk effect!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd Joanne! Supermooi gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Joanne ! Heel mooi gedaan ! Ik heb ook nog heel wat kaarten te maken hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!